2012年7月12日星期四

7月12日午市分析


大家好 ! 今日急跌,好慶幸尋日走晒好倉,雖然要輸,但都叫做輸少好多好多。
尋日仲走去將D強積金轉晒做香港債卷基金添 ! 好似睇得好淡咁.............
但鬼叫佢穿左上升軌........
不過今朝要做司機,想做都無得做,收市前剛返到公司,望一望幅圖,19100開左淡,
唔穿降軌唔走。

先睇大圖,尋日講仲未入返通道,未算破形都仲係睇淡,只係個圖好鬼核酸所以無做淡,
不過我相信唔做淡,都唔會有人做好吧 ? 依個跌浪就算賺唔到都唔應該會輸的 !
但依家應該點做呢 ? 尋日都有講過如果有淡倉,捱得過尋日,咁就用尋日或前日既DH做止蝕,而依家可以轉用對上紅線降軌做止賺了。好似我咁吉倉既,依家開淡風險大左,但都繼續可以用紅線降軌做止蝕,依家大約O係19400,隨時間而落。
受唔受到個風險就自行決定了....
今日DL看似有條升軌支持住,個形態似係做緊一個平台,最好會有大陰燭插穿佢啦 !
暫時目標係之前既三角降軌18930左右,穿得到就睇18800,18800係一個好重要既位,因為佢係依個升市既起步點。整個大上升楔形既目標係18000。

另外仲有一張15分鐘圖,之前都有畫過依兩個楔形,大家如有上過DT1 & DT2既都應該識畫目標位,大家可以試一試畫,全部到位都會彈一彈,之後再向下個目標進發。
我POST出黎係順便提醒一下自己,唔好同圖表作對,我係應該19600就做淡,就算唔做淡都應該平晒D好倉(雖然只係一張權......不過都唔應該會咁輸)
依個都係一個經驗,我要好好記住。


PS. 今日我送左我老細機,會無咁忙,睇下今日覆返電郵俾大家先 !!!

8 則留言:

  1. 頂, 我仲昨天轉MPF 入去 HSI Tracking Fund

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 係呀, 最高風險果集, 敏感度 同渣張細期無分別, 差在買得多定少

      但現在發覺, 週三在低開在50天線上開的小陽燭, 其實係一種技巧 (因為我係估底), 同果日係19300做大陰燭落19000係同一種手法 (因為我想摸頂沽), 偏偏第二日反噬

      刪除
    2. 我都睇得幾淡...
      O係你角度...希望我係睇錯啦^_^

      刪除
    3. 可能個個都知202可以開沽, 所以索性唔上去? (HKD weak again)

      MPF 唔靈活, 只計收巿位, 若果有兩全其美的走勢, 也很好了

      你講到咁淡, 咁我可能都要轉番去保本

      刪除
  3. KC sir...你咁早put...漏左個後抽..我等後抽先put

    回覆刪除
  4. 後抽? 尋日已經做左了....
    如果真係上返去,咪最多加注...哈哈...

    回覆刪除
  5. 系....咁就死囉...我今日走曬D put....

    回覆刪除