2012年7月6日星期五

7月6日午市分析


大家好 ! 今日低開,仲穿埋尋日圓底頸線,我都O係770左右平晒D好倉 !
暫時黎睇,今日偏淡,不過又無乜圖形出,都係等一等先好 !

大圖方面,暫時出左個上升楔形,如果你尋日做左好倉,用依條升軌做止賺啦 (或止蝕 ?)
穿升軌,仲要係大陰燭穿的話,等埋後抽,等成個形態都似既時候就可以即市開淡,
目標先係610裂口頂,550裂口底,同埋400橫線,最終目標係大升軌位置19250左右,想過夜的話,睇下HEAD住幾多啦,如果HEAD得多的話,最好先走一半保本,因為一日唔穿大升軌,一日都未確認係轉勢。
大家見到我RSI圈左幾個藍圈,依條係三底升軌,穿左就真係幾確認見頂 !但如果向上穿橫頂,反而仲可以有力上 ! 另外MACD出現熊差,所以其實幅圖都幾淡呢 !
不過今日我相信唔會有倉過夜了 ! 因為未睇得透個市 !
總括係個圖睇唔得太好,亦不能太淡。
唔睇得太淡原因係 :
1. 日線RSI剛穿橫線,依家又想落去試一試。
2. 港匯仍然持續強勢

即市方面,今日做得一個TRADE,可能要輸呢 ! 依家好倉過市中....
上穿下降楔形,760CALL,目標790、825。
穿DL止蝕。依個TRADE入得差,應該SET750入,白白捱多10點風險 !

5 則留言:

  1. hello.....哈哈哈
    我係ham sir........我地係咪見過呢........哈哈哈

    回覆刪除
  2. XoX....HAM SIR大駕光臨.....哈哈哈...

    回覆刪除
  3. 哈哈哈.....話時話.....我地係咪見過....又或者....你o既macd..係來自我.....哈哈哈....哈哈哈
    因為有人介紹我用依個blog寫野....
    佢話你都係畫圖....我一望之下....同我9成相似....好開心...
    你係高手.....我見到你畫圖....好鬼有親切感....

    回覆刪除
  4. 當然係見過啦!你係我阿SIR黎架嘛~~XDXD
    MACD係用你O個個架!
    不過你都見我DEL左D天數,要尊重你老人家丫嘛!!嘿嘿...

    回覆刪除
  5. 哈哈哈....真係開心....
    見到你寫o既野....同我似到丫...哈哈
    好開心...我o既一套.....有人可以發揚光大...
    希望你o既心理素質...可以俾我更強....用我更加好...咁我就無憾了....哈哈哈
    的確...神級macd...威力好強....所以...參數..要del...
    不過有冇人叫你教佢地用先.....
    仲有...老咩人家丫...你見過我.....都知我係...有型有款嫁啦....哈哈哈

    回覆刪除