2012年7月9日星期一

7月9日午市分析


大家好 ! 今朝開市跌得唔係好多,同IG、ADR預計既差唔多,不過之後一大枝陰燭,
O係佢插之前五分鐘左右決定PUT一PUT,當係張權既對沖,因為今朝幅圖都幾淡下...
(有O係CHAT ROOM講後先跌架...唔好話我馬後炮呀..HAHA)
暫時淡倉平左,張權仲O係手,真係叫做幫補一下啦 !!!

大圖方面,我諗左好耐,都係決定唔用最低O個個底做第一個底,硬係覺得怪怪地,
依家新畫兩條線,就睇下到邊條線有反彈再穿啦 !
依家睇,有好倉既,如果600無走到,就先睇400做止蝕,但400未必係位,同埋今日最壞打算會落19300的。而如果係之前穿三角降軌做落既,依家仲有利潤,可以先食一半呢 !
要做淡,就要向下試左位先可以做,一條O係19250,另一條O係19050,試左有反彈再穿先做會係最穩陣 ! 但港匯仍然強勢,唔知大戶想攪乜,美股星期五晚又做圓底........沽過夜...都仲係唔敢。睇下下午會唔會做個大小小既下降通道或楔形俾我CALL返張啦....

雖然今日插得好急,但因為未破圖既關係,所以我張權會繼續擺,擺到認為真係轉勢先會走。當然,間中既DT仍然會有CALL/PUT啦 ! 長倉同短倉我分得好開的。

即市方面,今日做得一個TRADE,一起身睇圖就知今朝偏淡。
今日即市圖睇5分鐘圖,會比較易睇D,上個禮拜做左兩個上升楔形,但係都係因為唔算做得太靚,所以無乜點理,但今朝既走勢太似上返去做後抽,基於個形態太像樣了,所以680PUT左張,應該睇300的,但500已經走左.....今日DL就係第一個楔形既目標
(大家可以試下拉線,就可以拉到目標位剛好係今日DL了)
下午有機會再落300呢,依家有可能係做緊旗都唔定 ! 但即市TRADE要睇返即市點行先有入市同止蝕位,依家講唔到出黎呢 !

沒有留言:

發佈留言