2012年7月25日星期三

7月26日市前分析


大家好 ! 今日下午大抽升,真係慶幸自己平晒D淡倉,
大抽升依轉我食得到,但功勞不在於我,在於我的一班好股友,
大家入完一齊坐,咁我先敢坐咋,最多都坐過成60點...一額汗。>_<
但因為唔係我睇到位既關係,咁我唔post即市圖出黎喇 ! 嘿....
暫時o係18900又入返張LP,都係下月的。

大圖方面無乜轉變,都係以淡為主,依家升返上去的話,可能就會有條升軌去做淡了。
大家可先以紅色升軌做開淡倉位置,不過無乜圖形,極其量我都係當佢係旗形。
暫時無乜圖形可以做好住。雖然我睇美股今晚係有機會反彈,但搏反彈倒不如順勢而行吧 !
其實臨近期結,好大可能會chok上chok落,或者依段時間可以休息下先呢 !!!

今日另外可以睇下英股,其實開市後個多小時已經覺得早段外圍會升,因為德國做平頂,英國又做下降通道等穿,不過都係細位,就算升都應該只係上去打後抽,一日目標未到,又未破圖的話,不宜咁快話見底呢 !依家又係等沽 !@@

1 則留言: