2012年7月13日星期五

7月13日午市分析


大家好 ! 今日延續唔到尋日既跌勢,確係失望。但尋日見美股既圖,已經諗住今日走左隻熊佢,所以亦POST左張美股圖上黎 !
暫時我係吉倉,都應該會吉倉過WEEKEND了,睇下下星期一會唔會抽返高少少先再沽過 !
走熊原因係,一來美股圖比較好啦,二來我入市位比較低,防守性好弱,所以見唔對路都要走了。我隻熊係打平手走的 !

先睇港女圖,暫時可以話被綠線支撐住,如果今日都仲係跌唔穿18800,淡倉最好食左糊先。
不過你想睇遠D,都可以等穿紅色降軌先走,但我有少少預感佢會上穿,就好似之前既升浪咁,下穿一下條升軌,氹你做淡,之後第二日裂口高開。所以就算佢上穿紅色降軌我都唔會睇好住,至少有個圖形行出黎先會做好 !
我幾時會上返車 ? 就睇下黎緊會唔會行D上升楔形等等既通道出黎先,不過最起碼要睇埋美股點走先決定。

即市方面,今朝我係睇升的,不過O係大勢向下既情況下又唔係好敢做好,
所以都係走左D淡倉而又無做DT,睇下下午有無咩機會啦 !

美股方面,依家行緊兩條都幾靚既下降通道,尋晚上穿左一條,目標係12700左右,
但如果穿埋大O個條,可能會有200點升幅,所以我先唔敢做淡倉住,都係等埋美股點行先決定了 !

3 則留言:

  1. 呵呵! 我又輸, 週五尾巿轉左MPF 做保本 :(

    回覆刪除
  2. 我始終覺得保金係呃錢...
    賺又無你份...蝕就實關你事!!!>_<

    回覆刪除
  3. 都唔一定, 佢個概念, 同買隻長牛擺, 或者LC202無份別, 但你要捉大浪底入巿, 同埋減少出入次數, 因為每次出入都要用兩個工作天, 轉身好慢, 仲要只計收巿位, 個節奏/心態 同短線炒牛熊好唔同

    上次18500入左, 19233走, 都有4% gain, 若你MPF 有十萬本金, 咁就$4K了 ^^

    回覆刪除